Često postavljana pitanja

>
FAQ

Za sada dostavu naših artikala vršimo samo na teritoriji Republike Srbije. Ukoliko opcija dostave van zemlje bude postojala, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

Povraćaj ili zamena proizvoda je moguća, uz napomenu da kupac sam organizuje povraćaj i snosi dostavne troškove povraćaja/zamene.

Prodaja na daljinu regulisana je zakonom i ustanovljava pravo kupca da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen. Troškove vraćanja proizvoda snosi kupac. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Da, naši proizvodi u kategoriji garderobe postoje u različitim veličinama. Informacije o veličinama dostupne su na stranici svakog pojedinačnog artikla.

Vaša porudžbina će vam stići u periodu od 1 do 7 radnih dana od momenta poručivanja, u zavisnosti od adrese isporuke.

Da, operater našeg korisničkog centra će vas pozvati nakon kreiranja porudžbine radi potvrde podataka i najave isporuke. Kurir će vas takođe kontaktirati pre isporuke.

Da, na vašu registrovanu e-mail adresu stići će potvrda porudžbine.

Da, plaćanje kuriru je moguće, isključivo u gotovini.

Nažalost, za sada nemamo opciju plaćanja na rate.

Poklon kartice i vaučere nemamo u stalnoj ponudi. Ukoliko ih budemo imali kao deo promotivnih aktivnosti, to ćemo najaviti na našem sajtu.

Plaćanje se vrši karticom online ili prilikom isporuke, gotovinom, uz obavezu da se kupcu u svakom slučaju izda račun i dostavi uz proizvod.

Možete napraviti novu porudžbinu i prilikom razgovora sa našim korisničkim servisom naglasiti da se vaše dve porudžbine grupišu.

Na stranici svakog artikla videćete detaljniji opis proizvoda i informacije o načinu održavanja.

Za sada GUA proizvode možete kupiti samo preko našeg online shop-a.

Za molbe, predloge i sugestije, kontaktirajte naš korisnički servis putem e-maila:  shop@guarana.rs. Odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku.

Za specifične molbe, kontaktirajte naš korisnički servis putem e-maila:  shop@guarana.rs. Sagledaćemo mogućnosti i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku.

Za porudžbine u vrednosti od 1.990,00 dinara i više, isporuka je besplatna. Za porudžbine vrednosti manje od 1990,00 dinara, trošak isporuke je 300,00 dinara.

Konverzija će se izvršiti samo ukoliko se plaćanje vrši karticom koja nije u našoj nacionalnoj valuti (rsd). Konverzija će se u tom slučaju izvršiti prema srednjem kursu Narodne banke Srbije na taj dan.

Operater našeg korisničkog centra će vas pozvati nakon kreiranja porudžbine radi potvrde podataka i najave isporuke.

Isporuka proizvoda u većim gradovima vrši se našim dostavnim vozilima, a u manjim gradovima i mestima kurirskom službom Post Express.

Da, naš korisnički servis vam je na raspolaganju radnim danima u periodu 8-17h i subotom u periodu 8-14h (nedeljom ne radi) i možete ga dobiti pozivom na broj telefona: 011/63-55-900. Za sva pitanja vezana za online kupovinu možete nam se obratiti i putem e-maila: shop@guarana.rs.

U zavisnosti od specifičnosti situacije, kontaktiraće vas kurirska služba kako biste dogovorili novo vreme isporuke ili će vam ostaviti potvrdu sa kojom artikle možete preuzeti u Pošti.

Ukoliko ste zaboravili lozinku, kliknite na polje Zaboravio si šifru? i upišite svoje korisničko ime ili adresu e-pošte. Bićete preusmereni na link za kreiranje nove lozinke putem e-pošte.

Maksimalno se trudimo da sajt bude ažuran i ispravan. Ukoliko prilikom korišćenja našeg sajta imate bilo kakvav problem, molimo vas da nas o tome odmah obavestite putem e-maila: shop@guarana.rs, kako bismo problem otklonili u najkraćem roku.

Kupac je dužan da prilikom preuzimanja poručene robe proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavljaču koji je robu dostavio, ili da odbije da preuzme isporučenu robu na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja. Proveru ispravnosti porudžbine vrši kupac. Molimo vas da uporedite primljene artikle sa računom i vašom porudžbenicom. Ukoliko nešto od artikala nedostaje ili sa nečim niste saglasni, odmah to napomenite dostavljaču, kako bi se sve eventualne korekcije, koje je moguće izvršiti na licu mesta (uključujući i povrat u definisanim slučajevima) odmah uradile. U slučaju naknadno ustanovljenih oštećenja ili neslaganja, molimo da nam informaciju dostavite e-mailom, u roku od 24h od momenta prijema robe. Kupac koji je uložio reklamaciju ima pravo da zahteva dostavu novog proizvoda, dostavu drugog proizvoda ili povrat novca.

Molimo vas da imate u vidu da vas Guarana shop nikada neće kontaktirati i tražiti vašu pristupnu lozinku za online prodavnicu, niti bilo kakve podatke u vezi sa vašim platnim karticama. Lične podatke ovog tipa savetujemo da ne odajete trećim licima bez obzira na to kako se predstavljali. Informacije koje mi prikupljamo prilikom registracije na online prodavnicu služe kako bi se olakšala kupovina (da, na primer, ne morate svaki put da unosite vašu adresu, telefonski broj i slično), odnosno kako bismo mogli da stupimo u kontakt sa vama ukoliko dođe do nekih problema. Nama za komunikaciju sa vama nikada neće biti potrebni podaci vaše kartice ili pristupne lozinke.

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail na shop@guarana.rs u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju, ili da nas kontaktirate na broj telefona 011/63-55-900 i obavestite nas da poništimo narudžbinu.

Plaćanje online omogućeno je za Dina, Visa, Maestro i Mastercard debitne i kreditne kartice.

Start typing and press Enter to search

× ZATVORI
U KORPI

Vaša korpa je prazna. Kada dodate neki od proizvoda u korpu, oni će se naći upravo ovde, i tu će biti dok ih ne uklonite iz korpe.

× ZATVORI

Imaš nalog? Uloguj se