Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.guaranashop.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je Kupac odredio, a nije prevoznik.
Prilikom odustanka Kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji je dostupan na našoj internet stranici. Obrazac treba popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: Knjaz Miloš-Natura d.o.o. ul.Bulevar Peka Dapčevića 41, Beograd, ili poslati skeniran obrazac na shop@guarana.rs.
Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak-raskid ugovora, molimo Vas da razlog navedete u obrascu za raskid, kako bismo razlog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti. Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe.
Obrazac za raskid ugovora
Obrazac za raskid ugovora možete preuzeti OVDE.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak od ugovora. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac o raskidu ugovora, proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen.
Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan – nije u skladu sa karakteristikama ili namenom proizvoda. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom Kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Cena se Kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Prodavac je dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku-raskidu ugovora.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Gua Online Shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice.
Zamena proizvoda
Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene.
Ukoliko ste nakon prijema probali artikal i utvrdili da Vam veličina ne odgovara ili želite da zamenite artikal za drugi, molimo Vas da postupite po niže opisanoj proceduri.
PROCEDURA ZA ZAMENU ARTIKLA ZA DRUGI
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Broj Vašeg računa-otpremnice
- Naziv, šifru artikla i veličinu koju želite da zamenite
- Naziv, šifru artikla i veličinu za koju želite da zamenite
Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na koji možete naći OVDE i dostavljanjem na mail adresu shop@guarana.rs.
Nakon toga, kontaktiraće Vas naš korisnički servis sa daljim instrukcijama.
ROK ZAMENE
Rok za zamenu veličine artikla ili zamene za drugi je 14 dana od prijema proizvoda.
TROŠKOVI i organizacija Zamene
Direktne troškove zamene robe snosi Kupac, takođe Kupac je dužan da organizuje zamenu artikla, izuzev u slučajevima kada Kupac od Prodavca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.